آمار قربانیان حوادث و جرایم از شروع سال روان میلادی تا اکنون
قربانیان جنگ و انفجار قتل و ترور حوادث غیر مترقبه خودکشی بازداشت زنان شکنجه و مجازات علنی
516 528 1608 87 172 997

نویسنده: حسین خاموش

گروه طالبان با احضار سید عیسی حسینی «مزاری» خواسته است به دنیا بگوید در برابر تمام اقوام افغانستان مسئول است و به خواسته های همه مردم گوش میدهند. اما واقعیت امر این است که طالبان همواره هم با مردم افغانستان و هم با مردم دنیا رفتار پارادوکسیکال داشته است.

 این احضار هم مانند سایر حرکات این گروه هالیودی‌ست؛ به این معنی که روی صحنه میخواهند به مردم بگویند: ما به عنوان حکومت، وظیفه داریم از نوامیس همه مردم دفاع کنیم اما درپشت صحنه زنان و دختران را خود سرانه بازداشت، شکنجه و بالاخره بوجی میکنند تا  مردم غیر پشتون از جمله هزاره ها و تاجیک ها را تحت فشار قرار داده و مجبور به ترک مناطق غرب وشرق کابل وسایر شهر ها شوند.

همه میدانند که افراد مانند سید عیسی حسینی «مزاری» تربیون های خود طالبان اند و به سازآنان میرقصند و برای همان، او در هماهنگی با اداره امر به معروف در 29 عقرب مدعی شد که در غرب کابل 300 کلیسا و 960 فاحشه خانه ثبت آمارهای رسمی است تا اینگونه به طالبان زمینه بازداشت خود سرانه را فراهم کنند که اینگونه مردم تحت فشار قرار داده شوند. بخش روانی دیگر نشر حکم احضار هالیودی او نیز تحت تاثیرقرار دادن باز نشر سخنان گسترده آیت الله واعظ زاده بهسودی و همچنان جلوگیری از نشر اخبار بازداشت مولوی عبدالشکور است.  

توئیت

دیدگاه

دیدگاه شما چیست؟

تصویر زیر تبلیغاتی است

تصویر زیر تبلیغاتی است