آمار قربانیان حوادث و جرایم از شروع سال روان میلادی تا اکنون
قربانیان جنگ و انفجار قتل و ترور حوادث غیر مترقبه خودکشی بازداشت زنان شکنجه و مجازات علنی
516 528 1608 87 172 997

نای نیوز:

در نتیجه انفجار یک سرگلوله هاوان پیش از چاشت روز جمعه (۶ دلو) در ساحه سبزپوش، شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان دو کودک جان باخته‌اند.

کودکان قربانی این رویداد هر کدام هفت و ۱۰ سال سن داشته و در حال بازی با این سرگلوله بوده‌اند.

در خبر دیگر:

جبهه آزادی افغانستان مدعی است که در طی یک «عملیات اوپراتیفی» دو جنگ‌جوی طالب را در ساحه گولایی پارک ولایت کابل کشته و سه تن دیگر آنان را زخمی کرده اند. 

این رویداد حوالی ساعت ۹:۰۰ پنج‌شنبه‌ شب (5 دلو) رخ داده و یک رنجر طالبان نیز در این رویداد تخریب شده است. 

در خبر دیگر:

حوالی ساعت 7:۰۰ پنج‌شنبه ‌شب (۵ دلو) در روستای دره زندان شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان، یک تن از اعضای طالبان به نام جعفر، با ورود به خانه‌ای عبدالرووف «رنگمال» وی را با همسر و دختر ۱۲ ساله‌اش تیرباران کرده است‌.

اجساد قربانیان برای تحقیقات به شفاخانه ولایتی سمنگان انتقال داده شده‌ و جعفر نام از سوی مدیریت مبارزه با جرایم جنایی طالبان بازداشت شده است.

در خبر دیگر

 پسران سید محمد عضو طالبان در ولسوالی اوبه ولایت هرات، چهارشنبه‌شب (۴ دلو) در خانه‌ای ‌شان واقع ولسوالی گذره ولایت هرات به‌گونه مرموز جان باخته‌اند. این سه پسر هرکدام شش، ۱۰ و ۱۴ سال سن داشته‌اند و علت مرگ این سه تن مسمومیت غذایی عنوان شده است.

در خبر دیگر:

 یک آموزگار به نام جمعه گل پس از اخذ معاش از نماینده‌گی کابل بانک، سه روز قبل از دروازه کابل شهر هرات ناپدید شده بود و جسدش بعد از سه روز ناپدید شدن از منطقه «باغ دشت» شهر هرات پیدا شده است.

این آموزگار باشنده ولسوالی اوبه بوده و هرچند هنوز دلیل قتل وی مشخص نیست، اما منابع می‌گویند که احتمالاً نامبرده از سوی رباینده‌گان به قتل رسیده باشد.

در خبر دیگر:

در پی برخورد یک موتر تیز رفتار با یک موتر باربری در ولایت هرات، دو تن به شمول یک شهروند ترکیه جان باختند و دو تن دیگر زخمی شدند.

این رویداد حوالی ساعت ۴:۳۰ عصر روز پنج‌شنبه (۵ دلو) در ساحه «سیدآباد» ولسوالی ادرسکن رخ داده و سرنشینان موتر تیز رفتار مربوط یک نهاد امداد رسان ترکیه بودند که برای انجام فعالیت های امداد رسانی به ولسوالی شیندند رفته بودند.

در خبر دیگر:

براثر لغزش سنگ از یک کوه به روز پنج شنبه (5 دلو) در ولسوالی «قلعه‌زال» ولایت قندز دو نفر به نام‌های «الله طوردی» و «چاری» جان باخته‌اند و یک نفر دیگر زخمی شده است.

و در خبر اخیر:

در پی برخورد یک موتر نوع سراچه به دیوار یک خانه، راننده‌ی موتر جان باخته است و دو نفر دیگر زخمی شده‌اند.

این رویداد روز پنج‌شنبه (۵ دلو) در منطقه‌ی «خانیز» مرکز ولایت پنجشیر رخ داده است. 

توئیت

دیدگاه

دیدگاه شما چیست؟

تصویر زیر تبلیغاتی است

تصویر زیر تبلیغاتی است