آمار قربانیان حوادث و جرایم از شروع سال روان میلادی تا اکنون
قربانیان جنگ و انفجار قتل و ترور حوادث غیر مترقبه خودکشی بازداشت زنان شکنجه و مجازات علنی
516 528 1608 87 172 997

نای نیوز:

امروز جمعه، ۲۹ جدی، یک مرد جوان به‌ نام نور احمد در ناحیه دوم شهر فراه با ضربات چاقو به قتل رسیده است. طالبان در ولایت فراه با تایید این رویداد از بازداشت چندین تن به اتهام قتل این فرد خبر داده‌اند.

یک موتر نوع فولدر مربوط به قاضی محمکه استیناف طالبان حوالی ساعت ۱۲:۰۰ چاشت روز جمعه، ۲۹ جدی، در‌ بازار نهرچمن از مربوطات شهر تالقان، مرکز ولایت تخار احمد جواد عظیمی را زیر گرفته و به قتل رسانده است. در پی این رویداد که عمدی خوانده شده یک تن دیگرا زخم برداشته است و عاملان این قضیه از ساحه فرار کرده است. 

تفنگ‌داران ناشناس ساعت ۹:۰۰ پنج‌شنبه‌شب، ۲۸ جدی در «دره هیر» از مربوطات ولسوالی شینواری ولایت پروان دو تن را تیرباران کرده‌اند.فرماندهی امنیه طالبان در پروان با نشر خبرنامه‌ای گفته است که این دو تن ۲۹ و ۳۲ ساله و برادر همدیگر بودند و در پیوند به این قضیه سه فرد مشکوک بازداشت شده است.

حوالی ساعت ۱:۰۰ پنج‌شنبه ‌شب، ۲۸ جدی تفنگ‌داران ناشناس یک کارمند امنیت ملی حکومت پیشین را در روستای «ده» ولسوالی بهارک ولایت بدخشان به ضرب گلوله در خانه‌اش به قتل رسانده‌اند.

این مرد محمدیاسر نام داشت و در زمان حکومت پیشین عضو قطعه امنیت ملی این ولایت بود.

به همین ترتیب در پی درگیری لفظی میان دو مرد یک مرد ۲۵ ساله روز پنج‌شنبه، ۲۸ جدی در روستای «ماسان» ولسوالی جلگه ولایت بغلان به ضرب گلوله به قتل رسیده است.

در هفته های اخیر نیز چندین رویداد جنایی و تروریسی در ولایات های مختلف کشور رخ داده است.

توئیت

دیدگاه

دیدگاه شما چیست؟

تصویر زیر تبلیغاتی است

تصویر زیر تبلیغاتی است