آمار قربانیان حوادث و جرایم از شروع سال روان میلادی تا اکنون
قربانیان جنگ و انفجار قتل و ترور حوادث غیر مترقبه خودکشی بازداشت زنان شکنجه و مجازات علنی
516 528 1608 87 172 997

نای نیوز:

دفتر مطبوعاتی گروه طالبان در ولایت پروان گفته اند که راه فرعی بدیل سالنگ ها از سوی سرپرست وزارت فواید عامه طی بازدید از جریان کار در گذرگاه سالنگ افتتحاح شده است.

بر اساس این خبرنامه، از تاریخ ۴ اسد سال جاری وسایط مسافربری کوچک از طرف روز از مسیر فرعی دوطرفه و وسایط باربری و مسافربری از طرف شب به شکل نوبت‌وار می‌توانند رفت‌و‌آمد کنند.

این در حالی است که گذر گاه سالنگ به منظور بازسازی به تاریخ 13اسد سال گذشته بر روی ترافیک بسته شده بود و وسایط نقلیه از مسیر های صعب العبور و طولانی بین شمال و مرکز رفت آمد می کردند.

پس از گذشت حدود چهار ماه این گذرگاه به تاریخ 29 قوس سال پار به روی وسایط نقلیه کوچک و به تاریخ 7جدی بر روی تمام وسایط نقلیه باز گشایی و طالبان از تکمیل شدن پروژه خبر داده بودند.

پس از بازگشایی این گذرگاه به روی ترافیک، رانندگان و مسافرین از تخریب شدن دوباره جاده ها به دلیل پائین بودن کیفیت کار و پرداختن حق العبور گزاف شکایت داشتند.

از سویی هم چندی قبل پروژه ساخت شاهراه هرات-غور توسط ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی رئیس الوزرا افتتاح گردیده بود که ‌تا هنوز هیچ کاری عملی در آن پروژه صورت نگرفته است.

توئیت

دیدگاه

دیدگاه شما چیست؟

تصویر زیر تبلیغاتی است

تصویر زیر تبلیغاتی است